feestdagen openingstijden doorgeven

De feestdagen komen er weer aan. Staat de telefoon­centrale naar wens ingesteld? Vlak voor elke feestdag krijgen we veel verzoeken van klanten om de feestdag toe te voegen in het tijdschema van de telefoon­centrale. Geef daarom uiterlijk vrijdag 8 december je wensen door via service@aventel.nl en wij zullen deze dan tijdig verwerken.

Om je verzoek snel en op de juiste manier te kunnen verwerken geven we je enkele tips over de manier waarop je deze aanlevert:

Gebruik ons online formulier. Hierin wordt naar alle informatie gevraagd die nodig is om je verzoek foutloos te kunnen instellen. Indien je een nieuw audio­bestand wilt gebruiken, neem deze dan op via de recorder van je smartphone en mail deze dan naar service@aventel.nl.

Hou het zo simpel mogelijk: gebruik bij voorkeur maar één afwezig­heids­melding. Bijvoorbeeld: “Welkom bij Aventel. Wij zijn op dit moment gesloten. Onze openings­tijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur met uitzondering van nationale feestdagen”.

Geef in één keer alle dagen door die je gesloten bent tot eind 2024 en plan januari 2025 in om de dagen door te geven voor 2025.

Professionele opname nodig?

Wil je een professionelere uitstraling, laat dan het opnemen van de audio­bestanden verzorgen door onze gespecialiseerde media­partner en stemmen­bureau. Of wil je dat wij je afwezigheids­melding inspreken? Ook dit is mogelijk. Stuur een e-mail met de tekst die je ingesproken wilt hebben naar service@aventel.nl. De kosten voor het inspreken van je tekst bedragen eenmalig €25,- per bericht. Het inspreken van de teksten door onze media­partner kost € 100,- per 20 woorden.

Vragen?

Heb je vragen over deze mail, laat het ons weten via 088 88 12345 of per mail via sales@aventel.nl.