Aventel Servicedesk

Contactgegevens Aventel Servicedesk

Onze servicedesk staat van maandag tot en met vrijdag voor u klaar gedurende onze openingstijden van 08:30 tot 17:30.

Wij zijn bereikbaar per telefoon of e-mail.

Telefoon: 088-8812345  Kies voor optie 2 Technische Ondersteuning
E-mail: service@aventel.nl

Indien u ons een e-mail stuurt wordt uw melding automatisch geregistreerd in ons ticket systeem en streven wij ernaar om binnen 2 werkdagen uw aanvraag in behandeling te nemen.

Voor spoedeisende zaken en of verstoringen op een van onze diensten kunt u altijd telefonisch contact opnemen.

Hulp op afstand via Aventel QuickSupport

Soms is het handig als een van onze servicedesk medewerkers met u ‘’meekijkt’’ om je probleem op te lossen. Echt meekijken lukt ons niet altijd maar met Aventel QuickSupport kunnen we een heel eind komen. Dit programma zorgt ervoor dat we via internet met u mee kijken op je scherm.

Het gebruik van Aventel QuickSupport

Indien een van onze servicedesk medewerkers aangeeft dat we uw probleem sneller en of beter kunnen oplossen door met u mee te kijken, zal deze u vragen om via onderstaande knop Aventel QuickSupport te downloaden.

Quicksupport

Storingen en werkzaamheden

RSS CSP Reporter

  • Spoedonderhoud IAM Mobile 7 december 2021
    Op donderdag 9 december 2021 wordt er tussen 22:00 uur en 23:00 uur onderhoud uitgevoerd aan IAM Mobile. Gedurende het onderhoud wordt er geen impact verwacht op de dienstverlening. Engineers monitoren de dienst na de werkzaamheden.
  • Spoedonderhoud IAM Mobile 7 december 2021
    Op woensdag 8 december 2021 wordt er tussen 22:00 uur en 23:00 uur onderhoud uitgevoerd aan IAM Mobile. Gedurende het onderhoud wordt er geen impact verwacht op de dienstverlening. Engineers monitoren de dienst na de werkzaamheden.
  • Onderhoud KPN Receptie+ en de Call Center software 7 december 2021
    Tussen maandag 13 december 2021 23:00 uur en dinsdag 14 december 02:00 uur wordt er onderhoud uitgevoerd aan de KPN Receptie+ en de Call Center software. Gedurende het onderhoud zijn de KPN Receptie+ en de Call Center software tijdelijk verminderd…Read more ›
  • Onderhoud IRMA 7 december 2021
    Op woensdag 15 december 2021 wordt er tussen 21:00 uur en 23:59 uur onderhoud uitgevoerd aan IRMA. Tijdens het onderhoud zullen alle actieve sessies met IRMA worden verbroken. IRMA is direct na de update weer beschikbaar. We adviseren je wijzigingen…Read more ›
  • Onderhoud mShield en Remote Access VPN 7 december 2021
    Tussen dinsdag 14 december 2021 23:00 uur en woensdag 15 december 02:00 uur wordt er onderhoud uitgevoerd aan de mShield en Remote Access VPN. Gedurende het onderhoud kunnen een beperkt deel van de mShield en Remote Access VPN gebruikers een…Read more ›
  • Onderhoud telefonieplatform 7 december 2021
    Tussen woensdag 15 december 18:00 uur en donderdag 16 december 02:00 uur wordt er onderhoud uitgevoerd aan het telefonieplatform. Gedurende het onderhoud wordt er geen impact verwacht op de dienstverlening. Engineers monitoren het platform na de werkzaamheden.
  • Onderhoud telefonieplatform 7 december 2021
    Tussen dinsdag 14 december 18:00 uur en woensdag 15 december 02:00 uur wordt er onderhoud uitgevoerd aan het telefonieplatform. Gedurende het onderhoud wordt er geen impact verwacht op de dienstverlening. Engineers monitoren het platform na de werkzaamheden.
  • Onderhoud telefonieplatform 7 december 2021
    Tussen maandag 13 december 18:00 uur en dinsdag 14 december 02:00 uur wordt er onderhoud uitgevoerd aan het telefonieplatform. Gedurende het onderhoud wordt er geen impact verwacht op de dienstverlening. Engineers monitoren het platform na de werkzaamheden.
  • Spoedonderhoud telefonieplatform 3 december 2021
    Tussen maandag 6 december 2021 23:00 uur en dinsdag 7 december 2021 01:00 uur wordt er onderhoud uitgevoerd aan het telefonieplatform. Gedurende het onderhoud zal het voor een KPN EEN telefooncentrale gebruikers tijdelijk niet mogelijk zijn om een toestelprofiel op…Read more ›
  • Spoedonderhoud Hyper-V IAAS platform 30 november 2021
    Tussen dinsdag 30 november 2021 19:00 uur en woensdag 1 december 2021 01:00 uur wordt er onderhoud uitgevoerd aan het Hyper-V IAAS platform. Gedurende het onderhoud zullen er diverse updates op het platform worden geïnstalleerd. Er wordt geen impact verwacht…Read more ›

Instructievideo’s

Heeft u vragen over een van de instructievideo’s? Neem dan contact op met ons via service@aventel.nl.

Aventel EEN Hipper+ installatie en configuratie

In deze video krijgt u uitleg over de installatie en configuratie van de Hipper+ app.

Aventel EEN Hipper+ Bellen via Centrale (calltrough)

Deze video laat zien hoe u met de Hipper+ app kunt bellen door de centrale heen. De belkosten die hiermee worden gegenereerd zijn voor uw abonnement. Op deze manier belt u uit met uw zakelijke telefoonnummer.

Aventel EEN Hipper+ Bellen via Centrale (centrale belt terug)

Deze video laat zien hoe u met de Hipper+ app kunt bellen waarbij de centrale u terugbelt. Hiermee zijn de belkosten voor het gesprek voor de zaak en belt u uit met uw zakelijke telefoonnummer.

Aventel EEN Hipper+ gesprek doorverbinden

Deze video laat zien hoe u met de Hipper+ app gesprekken kunt doorverbinden. Dit kan met en zonder ruggespraak.

Aventel Speedtest

Wilt u weten hoe snel uw internetverbinding is? Doe dan de Aventel speedtest. Binnen enkele seconden ziet u de upload- en downloadsnelheid op uw locatie.

Wilt u weten welke (snellere) verbindingen mogelijk zijn op uw locatie? Neem dan contact op met ons team.

Aventel Speedtest