Aventel Servicedesk

Contactgegevens Aventel Servicedesk

Onze servicedesk staat van maandag tot en met vrijdag voor u klaar gedrurende onze openingstijden van 08:30 tot 17:30.

Wij zijn bereikbaar per telefoon of e-mail.

Telefoon: 088-8812345  Kies voor optie 2 Technische Ondersteuning
E-mail: service@aventel.nl

Indien u ons een e-mail stuurt wordt uw melding automatisch geregistreerd in ons ticket systeem en streven wij er naar om binnen 2 werkdagen uw aanvraag in behandeling te nemen.

Voor spoedeisende zaken en of verstoringen op een van onze diensten kunt u altijd telefonisch contact opnemen.

Hulp op afstand via Aventel QuickSupport

Soms is het handig als een van onze servicedesk medewerkers met je ‘’meekijkt’’ om je probleem op te lossen. Echt meekijken lukt ons niet altijd maar met Aventel QuickSupport kunnen we een heel eind komen. Dit programma zorgt ervoor dat we via internet met je mee kijken op je scherm.

Het gebruik van Aventel QuickSupport

Indien een van onze servicedesk medewerkers aangeeft dat we je probleem sneller en of beter kunnen oplossen door met je mee te kijken, zal deze je vragen om via onderstaande knop Aventel QuickSupport te downloaden.

Quicksupport

Storingen en werkzaamheden

RSS CSP Reporter

  • Spoedonderhoud telefonieplatform 30 september 2020
    Tussen woensdag 30 september 23:00 uur en donderdag 1 oktober 2020 00:30 uur wordt er onderhoud uitgevoerd aan het telefonieplatform. Gedurende het onderhoud wordt er geen impact verwacht. Onze engineers monitoren het platform na de werkzaamheden.
  • xDSL regio Rotterdam 30 september 2020
    — Afmelding 30-09-2020 14:00 — De leverancier meldt dat de stroomvoorziening hersteld is en hiermee de impact is weggenomen. — Oorspronkelijke melding 30-09-2020 10:00 — Als gevolg van een stroomstoring constateren wij een internet storing in de regio Rotterdam. Hierdoor…Read more ›
  • Verminderde Audiokwaliteit telefonie 29 september 2020
    — Afmelding 30-09-2020 10:55— Engineers constateren dat de audiokwaliteit bij het voeren van telefoongesprekken hersteld is. Hierbij sluiten we deze melding. — Oorspronkelijke melding 29-09-2020 12:00 — We ontvangen meldingen over verminderde audiokwaliteit bij het voeren van telefoongesprekken. Engineers zijn…Read more ›
  • Onderhoud Onebase 29 september 2020
    Op woensdag 7 oktober wordt er tussen 17:00 uur en 20:00 uur onderhoud uitgevoerd aan OneBase. Gedurende het onderhoud is Onebase niet beschikbaar. Simkaart blokkades kunnen via de beheerportal worden uitgevoerd. Wij adviseren om wijzigingen voor het onderhoud op te…Read more ›
  • KPN EEN Receptie + en HIP Receptionist + 28 september 2020
    — Afmelding 28-09-2020 16:08— De leverancier meldt dat de verstoring is verholpen en de impact hiermee is weggenomen. — Oorspronkelijke melding 28-09-2020 14:00 — We krijgen meldingen binnen dat er na het inloggen bij KPN EEN Receptie + en HIP…Read more ›
  • xDSL regio Voorthuizen 28 september 2020
    — Afmelding 28-09-2020 15:20 — De leverancier meldt dat de stroomvoorziening hersteld is en hiermee de impact is weggenomen. — Oorspronkelijke melding 28-09-2020 12:00 — Als gevolg van een stroomstoring constateren wij een internet storing in de regio Voorthuizen. Hierdoor…Read more ›
  • xDSL regio Zuidland 25 september 2020
    — Afmelding 25-09-2020 14:35 — De leverancier meldt dat de stroomvoorziening hersteld is en hiermee de impact is weggenomen. — Oorspronkelijke melding 25-09-2020 14:15 — Momenteel constateren wij een internet storing in de regio Zuidland. Als gevolg van deze storing…Read more ›
  • Spoedonderhoud HIP Reporter en KPN EEN Rapportage 25 september 2020
    Op zondag 27 september wordt er tussen 03:30 uur en 09:30 uur door de leverancier onderhoud uitgevoerd aan HIP Reporter en KPN EEN Rapportage. Gedurende het onderhoud zijn de portalen naar verwachting 4 uur niet bereikbaar. Op de verzameling van…Read more ›
  • KPN EEN Receptie + en HIP Receptionist + 25 september 2020
    — Afmelding 25-09-2020 12:45— De leverancier meldt dat de verstoring is verholpen en de impact hiermee is weggenomen. — Oorspronkelijke melding 25-09-2020 09:00 — We krijgen meldingen binnen dat er na het inloggen bij KPN EEN Receptie + en HIP…Read more ›
  • RAS check 24 september 2020
    — Afmelding 24-09-2020 15:30 Engineers hebben de fout gevonden en hersteld. De impact is weggenomen. — Oorspronkelijke melding 24-09-2020 13:40 — Momenteel constateren wij een verstoring aan de RAS check in Irma. Als gevolg kan de RAS check een internal…Read more ›

Instructievideo’s

Heeft u vragen over een van de instructievideo’s? Neem dan contact op met ons via service@aventel.nl.

Aventel EEN Hipper+ installatie en configuratie

In deze video krijgt u uitleg over de installatie en configuratie van de Hipper+ app.

Aventel EEN Hipper+ Bellen via Centrale (calltrough)

Deze video laat zien hoe u met de Hipper+ app kunt bellen door de centrale heen. De belkosten die hiermee worden gegenereerd zijn voor uw abonnement. Op deze manier belt u uit met uw zakelijke telefoonnummer.

Aventel EEN Hipper+ Bellen via Centrale (centrale belt terug)

Deze video laat zien hoe u met de Hipper+ app kunt bellen waarbij de centrale u terugbelt. Hiermee zijn de belkosten voor het gesprek voor de zaak en belt u uit met uw zakelijke telefoonnummer.

Aventel EEN Hipper+ gesprek doorverbinden

Deze video laat zien hoe u met de Hipper+ app gesprekken kunt doorverbinden. Dit kan met en zonder ruggespraak.

© 2020 Aventel B.V. Alle rechten voorbehouden. | Update | Oplever