Notifcaties en blokkeringen Mobiel

Om verassingen op de maandelijkse factuur te voorkomen heeft Aventel voor al haar klanten een aantal notificaties en blokkeringen ingesteld. De notificaties worden per mail gestuurd naar het adres van de gebruiker(s) van de billingportal (portal.voipit.nl).

Met deze nieuwsbrief geven we je inzicht in deze standaardlimieten en nodigen we je uit om je wensen aan ons door te geven als je hiervan af wilt wijken.

De standaardlimieten staan als volgt ingesteld voor alle klanten:

Notificatiemails worden verstuurd als volgende limieten binnen een factuurperiode (1 maand) worden overschreden:

  • Bij 80% en 100% van de groepsbundel (zowel data als voice)
  • € 50,00 totale variabele kosten per mobiel abonnement
  • € 100,00 variabele kosten door Bellen, SMS en data binnen de EU
  • € 100,00 boven de data groepsbundel
  • € 200,00 variabele kosten door bellen en SMS vanuit NL naar buiten de EU
  • € 200,00 variabele kosten door bellen, SMS en data in het buitenland, buiten de EU (Roaming)
  • € 200,00 Buitenland voordeelbundels

Indien volgende limieten binnen een factuurperiode (maand) worden overschreden dan volgt er een blokkade:

  • € 750,00 data hoogverbruik bij data-only abonnementen (data buiten de bundel)
  • € 50,00 Roaming data per mobiel abonnement (variabele data kosten in het buitenland) Deze kan opgeheven worden middels een antwoord op de KPN-sms
  • € 300,00 Roaming data per mobiel abonnement (variabele data kosten in het buitenland)

Wil je voor één of alle mobiele aansluitingen een afwijkende notifcatie- en/of blokkeringspolicy, laat het ons dan weten of pas de instellingen aan in de billingportal. Heb je nog geen inlog? Mail ons dan!