Beste klant,
De feestdagen komen er weer aan. Staat de telefooncentrale naar wens ingesteld? Vlak voor elke feestdag krijgen we veel verzoeken van klanten om de feestdag toe te voegen in het tijdschema van de telefooncentrale. Geef daarom uiterlijk vrijdag 6 december je wensen door via service@aventel.nl en wij zullen deze dan tijdig verwerken.
Om je verzoek snel en op de juiste manier te kunnen verwerken geven we je enkele tips over de manier waarop je deze aanlevert:
- Gebruik ons online formulier. Hierin wordt naar alle informatie gevraagd die nodig is om je verzoek foutloos te kunnen instellen. Indien je een nieuw audiobestand wilt gebruiken, neem deze dan op via de recorder van je smartphone en mail deze dan naar service@aventel.nl.
- Hou het zo simpel mogelijk: gebruik bij voorkeur maar één afwezigheidsmelding. Bijvoorbeeld: “Welkom bij Aventel. Wij zijn op dit moment gesloten. Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur met uitzondering van nationale feestdagen”.
- Geef in één keer alle dagen door die je gesloten bent tot eind 2024 en plan januari 2025 in om de dagen door te geven voor 2025.
Professionele opname nodig?
Wil je een professionelere uitstraling, laat dan het opnemen van de audiobestanden verzorgen door onze gespecialiseerde mediapartner en stemmenbureau. Of wil je dat wij uw afwezigheidsmelding inspreken? Ook dit is mogelijk. Stuur een e-mail met de tekst die je ingesproken wilt hebben naar service@aventel.nl. De kosten voor het inspreken van uw tekst bedragen eenmalig €20,- per bericht. Het inspreken van de teksten door onze mediapartner kost € 100,- per 20 woorden.
Vragen?
Heb je vragen over deze mail, laat het ons weten via 088 8812345 of per mail via sales@aventel.nl.