Een passende telefonieoplossing is belangrijk voor elke organisatie. Heb je een heel groot klantenbestand, dan kan het nogal een uitdaging zijn om al die contacten op één plek bij te houden. Cloud Contacts biedt uitkomst. Milan Mazurel, Telecom Engineer bij Aventel, vertelt wie Cloud Contacts een oplossing is en hoe – eenvoudig – het werkt.
Limiet aan aantal klantcontacten
Als Aventel bieden we een reeks van telefonieoplossingen. Of het nu gaat om een telefooncentrale in de cloud, om mobiele telefonie of om een totaalpakket dat vast bellen, mobiele telefonie en internet combineert, wij regelen het. Maar zowel vaste telefoons als telefooncentrales in de cloud kennen een limiet als het gaat om de hoeveelheid contacten waar ze mee om kunnen gaan. Ook HIPIN kent zo’n limiet. Het exacte aantal verschilt per oplossing, maar boven de vijfhonderd contacten wordt het vaak al problematisch en boven de duizend contacten wordt het een serieus probleem. Veel organisaties kunnen met die aantallen wel uit de voeten, maar wat als jouw klantenbestand daar voorbijgaat?
Cloud Contacts to the rescue
Gelukkig hebben we daar een oplossing voor gevonden: Cloud Contacts. Cloud Contacts is een eenvoudig softwareprogrammaatje, gekoppeld aan HIPIN, waarmee je een ongelimiteerd aantal klantcontacten kunt bijhouden. Het is een kwestie van één keer je contacten overzetten vanuit HIPIN – daarbij helpen we je natuurlijk graag – en je loopt nooit meer tegen een limiet aan. Als collega x een contact aanpast, beschikt de rest van het team realtime over dezelfde informatie. Word je gebeld, dan zie je via een popup op je computer wie er belt. Bovendien kun je in Cloud Contacts veel meer informatie kwijt over je klant. Meerdere telefoonnummers, e-mailadressen, NAW-gegevens, extra informatie? Geen probleem! Zo kan een relatief simpel tooltje je een grote stap verder helpen.
Nieuwsgierig?
Wil je meer weten over Cloud Contacts of over onze telefonieoplossingen? Neem gerust vrijblijvend contact met ons op. We leren jou en je bedrijf ook graag kennen!