Mondzorg Poli
“Aventel zorgt voor de bereikbaarheid, zodat wij ons volledig kunnen focusseren op de mondzorg”
In 2011 opende Mondzorg Poli zijn deuren in het Slotervaartziekenhuis te Amsterdam. Dit was destijds in Nederland de eerste tandartsenspoedpost in een ziekenhuis die 365 dagen per jaar overdag en de avonden geopend was en moest 24/7/365 bereikbaar zijn. Maarten Muijen, tandarts en initiatiefnemer, zocht een partner die zorg kon dragen voor de zakelijke telefonie van Mondzorg Poli. Die partner vond hij in Aventel. Inmiddels is hun samenwerking flink uitgebreid naar alle andere tandartspraktijken waarbij Maarten Muijen als initiatiefnemer betrokken is.
Martien den Hollander, een van de oprichters van Aventel, kwam via via in aanraking met tandarts Maarten Muijen, de oprichter van de Mondzorg Poli. Martien: “De Mondzorg Poli was de eerste spoedtandarts in Nederland. Dit gaf toen nogal wat media aandacht. Een goede bereikbaarheid was cruciaal voor hun succes. Ze bieden opvang voor alle patiënten van tandartspraktijken op locaties in onder andere Amsterdam, Utrecht en Almere buiten reguliere openingstijden, en waren daarin pioniers. Door voor hun de telefonie te regelen, pionierde wij als Aventel daarin met hun mee.”
Samenwerken met een professionele partner
Na het succes van de Mondzorg Poli initieerde Maarten Muijen ook de oprichting van Amstel Dental in 2015 en van Poli Kaak in 2016. De samenwerking met Aventel beviel zo goed, dat Aventel ook voor deze twee praktijken de telefonie mocht verzorgen, en later zelfs de volledige ICT-oplossing. ‘Amstel Dental is een high-tech, tandartsenpraktijk waar alle typen mondzorg onder 1 dak (gewoon bij je eigen tandarts) worden aangeboden. Poli Kaak is een moderne polikliniek voor kaakchirurgie in Amsterdam waar ervaren kaakchirurgen diverse behandelingen uitvoeren aan de mond, kaak en het aangezicht. Wij willen ons honderd procent kunnen focussen op mondzorg en op het optimaal helpen van patiënten. Het is daarvoor belangrijk om samen te kunnen werken met een professionele partner voor telefonie en ICT’, zegt Maarten Muijen.
Korte lijnen en persoonlijk
“Aventel doet dat. Bovendien is het organisatie met korte lijntjes (pun intented), waar persoonlijk contact voorop staat. Het is geen organisatie met constant wisselende namen en/of gezichten. Mijn contactpersonen zijn allemaal goed benaderbaar, afspraken worden nagekomen en eventuele issues worden in harmonie opgelost. Belangrijke punten, vind ik”, sluit Maarten Muijen af.