Sinds 20 januari 2022 is HIP Reporter 4.0 beschikbaar. De nieuwe versie biedt live inzicht in de telefoongesprekken en stelt je in staat om de telefonische bereikbaarheid van je organisatie te optimaliseren. De belangrijkste wijzigingen zijn de toevoeging van een Supervisor en Agent console voor callcenter gebruikers.
- HIP Reporter Gespreksrapportage Supervisor Console: gesprekken volgen, activiteiten van agenten controleren, gespreksstatistieken analyseren, wachtrijspecifieke informatie bekijken, met agenten voor die wachtrij communiceren en acties van agenten beheren.
- HIP Reporter Agent Console: beheren en bekijken van gesprekken voor agenten, plannen en voltooien van terugbelverzoeken, beheren van pauzes, communiceren met andere agenten en supervisors en het begrijpen van de algehele prestaties in overeenstemming met de groepsactiviteit.
HIP Reporter Premium Users beschikken standaard over een Supervisor en Agent Console. Voor de overige Supervisors en Agents kunnen extra console licenties bij besteld worden.
Andere nieuwe features in versie 4.0:
- Toevoeging van Standaard Wallboard met roulerende schermen.
- Callcenter DNIS rapportage.
- Gespreksstroom: bekijk de verschillende gespreksstromen (call flows) die een inkomende beller heeft gevolgd om bij de uiteindelijke locatie uit te komen, om zo de gespreksstromen verder te kunnen optimaliseren.
- Overzicht gesprekken per dispositiecode.
- Agent gespreksactiviteit en activiteit details.
Omdat HIP Reporter een webapplicatie is hoef je zelf niets te doen. Per 20 januari is versie 4.0 voor alle klanten die HIP Reporter gebruiken beschikbaar.