Een groot deel van Nederland en onze klanten werkt thuis en gebruikt software en apps om in contact te blijven met collega’s en relaties. Recent is er een nieuwe versie van onze I AM smartphone app beschikbaar gekomen. Wij krijgen veel vragen van klanten over het gebruik van de nieuwe I AM app. Daarom hebben […]
https://aventel.nl/wp-content/uploads/2020/04/update-iam.jpg318847Sebastiaan Boumanhttps://www.aventel.nl/wp-content/uploads/2020/01/logo-aventel.pngSebastiaan Bouman2020-04-24 13:12:352020-04-24 13:19:22Update I AM en Thuiswerken
Een persoonlijke aanpak staat bij ons voorop. Dat merk je niet alleen als we bij je langskomen, maar ook als je ons belt. Voor wie ons nog niet – allemaal – kent, stellen we ons graag even voor. In deze blog vertellen Steven Schrier en Sebastiaan Bouman in het kort wie ze zijn en waarom […]
Wij krijgen de laatste tijd veel vragen over het gebruik van de Hipper+ applicatie. Om veel gestelde vragen te beantwoorden hebben wij een aantal instructievideo’s gemaakt waarin op een eenvoudige manier wordt uitgelegd hoe bepaalde functies te gebruiken zijn. Aventel EEN Hipper+ Bellen via Centrale (centrale belt terug) Deze video laat zien hoe u met […]
https://aventel.nl/wp-content/uploads/2020/03/instructievideo-hipper.jpg318847Sebastiaan Boumanhttps://www.aventel.nl/wp-content/uploads/2020/01/logo-aventel.pngSebastiaan Bouman2020-03-27 12:29:502022-01-27 09:22:17Handige instructievideo’s voor thuiswerken met de Hipper+
We hebben allemaal weleens met kromme tenen aan de lijn gezeten: ‘Er zijn nog tien wachtenden voor u.’ Als dat één keer gebeurt, is het nog te overzien, maar gebeurt het vaker, dan gaat dat ten koste van de klantbeleving en mis je mogelijk verkoopkansen. Maar hoeveel mensen moet je nu op je callcenter, helpdesk […]
Een persoonlijke aanpak staat bij ons voorop. Dat merk je niet alleen als we bij je langskomen maar ook als je ons belt. Voor wie ons nog niet – allemaal – kent, stellen we ons graag even voor. In deze blog vertellen Silvia Kroon en Esther Liefting, onze mobiele telefoniespecialisten, in het kort wie ze […]
Ruud de Vries is accountmanager bij Aventel. In 1986 begon hij als ondernemer in de telecombranche, de tijd waarin de telefoon met draaischijf nog gemeengoed was en de telefax voor grote ogen zorgde. Tot aan de dag van vandaag doet Ruud wat hij het leukste vindt: meedenken met de klanten over een passende telecomoplossing. In […]
https://aventel.nl/wp-content/uploads/2020/02/shutterstock_189600752-2.jpg318874Sebastiaan Boumanhttps://www.aventel.nl/wp-content/uploads/2020/01/logo-aventel.pngSebastiaan Bouman2020-02-05 14:25:262020-04-14 19:58:51Van draaischijf naar VoIP; Ruud de Vries was erbij
Een persoonlijke aanpak staat bij ons voorop. Dat merk je niet alleen als we bij je langskomen maar ook als je ons belt. Voor wie ons nog niet – allemaal – kent, stellen we ons graag even voor. In deze blog vertellen Harry, Marco, Mauro, Peter en Richard, onze telecom engineers en technische ondersteuners, in […]
Het einde van een mooi jaar is in zicht. En niet alleen het einde van 2019, maar het einde van een heel decennium. Steven en ik blikten eerder dit jaar al even terug op tien jaar Aventel, en als we dit jaar uitluiden zullen we zeker even proosten op een nieuw decennium met het Aventel-team. […]
https://aventel.nl/wp-content/uploads/2019/12/shutterstock_758480767-1.jpg318874Martien den Hollanderhttps://www.aventel.nl/wp-content/uploads/2020/01/logo-aventel.pngMartien den Hollander2019-12-24 12:34:212020-01-12 10:37:52Het einde van een mooi jaar is in zicht: afscheid van een decennium
Update I AM en Thuiswerken
/door Sebastiaan BoumanEen groot deel van Nederland en onze klanten werkt thuis en gebruikt software en apps om in contact te blijven met collega’s en relaties. Recent is er een nieuwe versie van onze I AM smartphone app beschikbaar gekomen. Wij krijgen veel vragen van klanten over het gebruik van de nieuwe I AM app. Daarom hebben […]
Goedemorgen, Aventel. Je spreekt met…
/door Sebastiaan BoumanEen persoonlijke aanpak staat bij ons voorop. Dat merk je niet alleen als we bij je langskomen, maar ook als je ons belt. Voor wie ons nog niet – allemaal – kent, stellen we ons graag even voor. In deze blog vertellen Steven Schrier en Sebastiaan Bouman in het kort wie ze zijn en waarom […]
Handige instructievideo’s voor thuiswerken met de Hipper+
/door Sebastiaan BoumanWij krijgen de laatste tijd veel vragen over het gebruik van de Hipper+ applicatie. Om veel gestelde vragen te beantwoorden hebben wij een aantal instructievideo’s gemaakt waarin op een eenvoudige manier wordt uitgelegd hoe bepaalde functies te gebruiken zijn. Aventel EEN Hipper+ Bellen via Centrale (centrale belt terug) Deze video laat zien hoe u met […]
Thuiswerken zonder rumoer
/door Sebastiaan BoumanOm het thuiswerken te veraangenamen hebben we een aantal opties voor je uitgezocht die de audiokwaliteit en ergonomie sterk verbeteren.
Hulp nodig bij thuiswerken?
/door Sebastiaan BoumanThuiswerken wordt in verband met het Corona virus door de Rijksoverheid en het RIVM van harte aanbevolen. Zo blijft u telefonisch bereikbaar.
Een betere klantbeleving dankzij de HIP Reporter
/door Sebastiaan BoumanWe hebben allemaal weleens met kromme tenen aan de lijn gezeten: ‘Er zijn nog tien wachtenden voor u.’ Als dat één keer gebeurt, is het nog te overzien, maar gebeurt het vaker, dan gaat dat ten koste van de klantbeleving en mis je mogelijk verkoopkansen. Maar hoeveel mensen moet je nu op je callcenter, helpdesk […]
Goedemorgen, Aventel. Je spreekt met…
/door Sebastiaan BoumanEen persoonlijke aanpak staat bij ons voorop. Dat merk je niet alleen als we bij je langskomen maar ook als je ons belt. Voor wie ons nog niet – allemaal – kent, stellen we ons graag even voor. In deze blog vertellen Silvia Kroon en Esther Liefting, onze mobiele telefoniespecialisten, in het kort wie ze […]
Van draaischijf naar VoIP; Ruud de Vries was erbij
/door Sebastiaan BoumanRuud de Vries is accountmanager bij Aventel. In 1986 begon hij als ondernemer in de telecombranche, de tijd waarin de telefoon met draaischijf nog gemeengoed was en de telefax voor grote ogen zorgde. Tot aan de dag van vandaag doet Ruud wat hij het leukste vindt: meedenken met de klanten over een passende telecomoplossing. In […]
Goedemorgen, Aventel. Je spreekt met…
/door Sebastiaan BoumanEen persoonlijke aanpak staat bij ons voorop. Dat merk je niet alleen als we bij je langskomen maar ook als je ons belt. Voor wie ons nog niet – allemaal – kent, stellen we ons graag even voor. In deze blog vertellen Harry, Marco, Mauro, Peter en Richard, onze telecom engineers en technische ondersteuners, in […]
Het einde van een mooi jaar is in zicht: afscheid van een decennium
/door Martien den HollanderHet einde van een mooi jaar is in zicht. En niet alleen het einde van 2019, maar het einde van een heel decennium. Steven en ik blikten eerder dit jaar al even terug op tien jaar Aventel, en als we dit jaar uitluiden zullen we zeker even proosten op een nieuw decennium met het Aventel-team. […]