Nieuwe diensten

Afgelopen periode heeft Aventel 3 nieuwe diensten geïntroduceerd, te weten:

  1. MS Team Trunk
  2. HIP Reporter
  3. Receptionist+

1. MS Team trunk


Op verzoek van velen kondigen wij de lancering aan van Microsoft Teams Trunk. Hiermee wordt het vanaf juli 2019 mogelijk om via MS Teams over het Aventel HIP platform extern te telefoneren. Zodra deze nieuwe dienst bestelbaar is informeren wij je via mail.

2. HIP Reporter


Aventel introduceert de nieuwe rapportagetool voor je telefonieomgeving: HIP Reporter. Met HIP Reporter, de analytics tool analyseer en optimaliseer je je bedrijfsprocessen. Deze tool biedt inzicht in élk gemist gesprek. Zo weet je welke klanten niet zijn teruggebeld en of die ene belangrijke klant wel goed is bediend. Bovendien is het mogelijk om mobiele nummers met Vast-mobiel integratie te monitoren. De interface van Reporter is intuïtief en de vele realtime rapporten zijn direct inzichtelijk, op elk apparaat of wallboard.
Ook de inzage in de beschikbaarheid en effectiviteit van het callcenter, interne gesprekken tussen collega’s en meer dan 100 standaard communicatie rapporten helpen jouw je bereikbaarheid te verbeteren.

Reporter is beschikbaar in 3 profielen

1. HIP Reporter Base
Bied een dashboard dat inzicht verschaft in hoe telefoongesprekken worden afgehandeld.

2. HIP Reporter Business
Maak uitgebreide rapporten en dashboards met verschillende KPI’s. De rapporten kan je inplannen om bijvoorbeeld maandelijks per e-mail te versturen.

3. HIP Reporter Premium
Maak gebruik van de functionaliteiten van HIP Reporter Business, met daaraan toegevoegd wallboards en rapporten voor callcenters.

De profielen Base, Business en Premium bestaan uit de licenties: Endpoint voor alle gebruikers en Supervisor voor toezichthouders. Bij de Business en Premium profielen is het mogelijk om extra functionaliteiten zoals Base Supervisor, en MyConsole toe te voegen.

Voor elke gebruiker van de Telefooncentrale wordt automatisch een Endpoint licentie afgesloten. Het is niet mogelijk om voor een deel van de gebruikers een Endpoint licentie af te nemen.

Bij elk profiel dient minimaal 1 supervisor licentie te worden afgenomen. De eerste supervisor bepaalt de rechten van eventuele extra supervisors. Hierdoor is het mogelijk om binnen een bedrijf per afdeling een supervisor aan te stellen die het belverkeer van zijn afdeling monitort.

Product Licentie Prijs
HIP Reporter Base Base Endpoint € 1,00
Base Supervisor € 6,00
HIP Reporter Business Business Endpoint € 1,50
Business Supervisor € 12,00
Base Supervisor € 6,00
MyConsole € 3,00
HIP Reporter Premium Premium Endpoint € 1,80
Premium Supervisor € 24,00
Agent € 12,00
Base Supervisor € 6,00
MyConsole € 2,40

3. Receptionist+


Goed nieuws voor Aventel vaste telefonie klanten die hun inkomende telefoongesprekken snel en professioneel willen afhandelen: Aventel introduceert de Receptionist+ client voor de HIP centrale. Er zijn vier belangrijke veranderingen t.o.v. de huidige Receptionist:

1. Vernieuwde interface

De Receptionist+ is een software-as-a-service applicatie. Gebruikers kunnen telefoongesprekken eenvoudig aannemen en afhandelen via de gebruiksvriendelijke interface die wordt bediend via de webbrowser.

2. Zelf je schermindeling bepalen

Als gebruiker kan je zelf je schermindeling bepalen.

3. Terugbelverzoek via e-mail

Kun je degene aan wie je wilt doorverbinden niet bereiken, laat dan eenvoudig een terugbelbericht achter in de e-mail.

4. Inschakelen van widgets

De interface geeft toegang tot unieke features, zoals keyboard support, drag-and-drop en handige widgets. Denk bij widgetmogelijkheden aan webpagina’s, contactnotities of belgeschiedenis.

Drie versies

De applicatie is beschikbaar in drie versies:

1. Receptionist+ Office
Hiermee beschik je over de basisreceptie voor een kleine kantooromgeving. Je hebt de mogelijkheid tot het monitoren van 8 gebruikersprofielen.

2. Receptionist+ SMB
Met Receptionist+ SMB beschik je over standaard gespreksmanagement voor kleine/middelgrote bedrijven. Je hebt de mogelijkheid tot het monitoren van 30 gebruikers (geen wachtrij-functionaliteit).

3. Receptionist+ Enterprise
Hiermee beschik je over de uitgebreide functies voor gespreksmanagement in elke omgeving met veel gebruikers, meerdere afdelingen en locaties. Dit is inclusief de mogelijkheid om de wachtrijen te beïnvloeden. Daarnaast kun je een onbeperkt aantal gebruikersprofielen monitoren.

Meer weten?

Heb je vragen, of interesse in een van onze nieuwe diensten? Neem contact met ons op via sales@aventel.nl of 0888812345.