Bereikbaar blijven tijdens de lockdown

Bereikbaar blijven tijdens de lockdown

Ongetwijfeld heeft iedereen de toespraak van premier Rutte gezien en of anderszins vernomen van de lockdown welke tot ten minste 19 januari 2021 zal gelden. De lockdown raakt ook vele ondernemers die hun bedrijf moeten sluiten.

Gesloten of aangepaste openingstijden?

Wil je aangepaste openingstijden doorgeven en wellicht een boodschap afspelen voor je klanten die telefonisch contact met je opnemen? Vul dan ons ‘’Lockdown-formulier’’ in via de volgende link: aventel.nl/lockdown/.

Niet op kantoor en toch bereikbaar

Eerder hebben we al eens een nieuwsbericht verstuurd waarin we de mogelijkheden voor het thuiswerken met de Aventel Hosted Telefooncentrale voor je op een rijtje hebben gezet.

Je vindt dit nieuwsbericht hier: Hulp bij thuiswerken

Heb je vragen over bereikbaarheid? Mail je vragen of wensen door naar service@aventel.nl of reply op deze mail.

Thuiswerken tijdens de lockdown

Door de geruchten die maandag 14 december al op gang kwamen naar aanleiding van de voorgenomen toespraak van premier Rutte kwamen de aanvragen voor het vereenvoudigen van het thuiswerken al snel op gang en kwamen onze leveranciers met voorraadwaarschuwingen over de beschikbaarheid van ‘’thuiswerkoplossingen’’

Warme broodjes
Begin dit jaar was er al een enorme vraag naar headsets en conferentiemiddelen voor thuis, en ook stroom adapters voor de vaste toestellen en langere laadsnoeren voor smartphones werden schaars.

In de tussentijd hebben wij op onze webshop www.aventelshop.nl/headsets een aantal gangbare modellen gezet die geschikt zijn voor zowel thuis als ook op kantoor.

De headsets verlieten als warme broodjes ons magazijn en de bestellingen bij de diverse leveranciers lieten op zich wachten.

Beschikbaarheid

Thuiswerkoplossing of thuiswerkhulpmiddelen zijn momenteel nog steeds lastig beschikbaar en wij doen er dan ook alles aan om de headsets in onze webshop uit te blijven leveren maar zijn afhankelijk van onze leveranciers met wie wij uitvoerig contact onderhouden.

Bestellen

Je kunt in onze webshop als bestaande klant een bestelling plaatsen en deze betalen op rekening zoals je van ons gewent bent. Als je in onze webshop een bestelling plaatst krijg je hiervan een bevestiging per e-mail. Wij zullen je informeren over de levertijd. Wil je meerdere headsets tegelijk bestellen en wil je deze op verschillende adressen laten afleveren, bijvoorbeeld bij je medewerkers thuis kan dit uiteraard ook, stuur hiervoor een e-mail met je wensen naar sales@aventel.nl De verzamelfactuur ontvang je vanzelfsprekend op het bij ons bekende e-mail adres waarop je ook onze maandelijkse factuur ontvangt.

Heb je vragen over deze e-mail? Mail je wensen door naar sales@aventel.nl of reply op deze mail.