Aventel introduceert HIP Call Recording

HIP call-recordingAventel introduceert HIP Call Recording: gespreksopname functionaliteit als onderdeel van de HIP hosted telefooncentrale.

Call Recording is eenvoudig per gebruiker af te nemen en te activeren. Gesprekken kunnen ‘altijd’ of ‘op aanvraag’ worden opgenomen. In combinatie met VAMO is zelfs gespreksopname voor de mobiele telefoon mogelijk.

Call Recording

De HIP Call Recording oplossing biedt een gespreksopname service. Gesprekken van individuele medewerkers kunnen binnen de hosted telefonie omgeving worden opgenomen. De recording server is direct gekoppeld met de hosted telefonie centrale. Er zijn dus geen voorzieningen (zoals extra hardware) nodig.

Licentie Setup Prijs per maand
User Call Recording 90 dagen retentie € 5,00
User Call Recording 180 dagen retentie € 10,00
User Call Recording 365 dagen retentie € 20,00

 
Voor alle gebruikers binnen een telefooncentrale geldt dezelfde retentietijd (bewaartermijn van de gesprekken). Het is mogelijk te up- en downgraden naar een andere retentietijd. Call Recording is niet beschikbaar in combinatie met trunking.

Mobile Recording

Aventel biedt een unieke dienst door Call Recording te combineren met VAMO. Dit staat voor Vast-Mobiel integratie: de mobiele telefoon volledig geïntegreerd in de hosted telefooncentrale, en uitbellen met uw mobiele nummer, vaste nummer of bedrijfsnummer vanaf elke mobiel. Voeg Call Recording toe aan VAMO, en u beschikt daarmee over gespreksopname voor de mobiele telefoon.

Meer informatie over HIP Call Recording

Heeft u vragen over dit bericht, of wilt u meer weten over HIP Call Recording? Neem dan contact op met onze salesafdeling. Dit kan via het nummer 088-8812345 en via mail: sales@aventel.nl.

U kunt ook uw gegevens hieronder invullen, waarna wij zo snel mogelijk contact met u opnemen. Wij gebruiken uw gegevens alleen om contact met u op te nemen.