Keuzemenu

Het keuzemenu van de Aventel hosted telefooncentrale biedt je de mogelijkheid maximaal 10 keuzes op meerdere lagen aan te bieden aan jouw bellers. Je kunt daarnaast gebruik maken van een automatische dag- en nachtstand, direct doorschakelen naar een toestel naar keuze en kiezen uit meerdere talen.

Meer efficiëntie dankzij een keuzemenu

Waar vaak gedacht wordt dat een keuzemenu alleen gebruikt wordt door grote organisaties kunnen ook kleinere bedrijven deze oplossing eenvoudig toepassen. Door gebruik te maken van een keuzemenu voorkom je bijvoorbeeld onnodig intern doorschakelen en heeft de beller ook direct meer inzicht over de afdelingen en eventueel bijbehorende diensten.

Hoe je het beste een keuzemenu toe kunt passen vertellen wij je graag persoonlijk. Met onze jarenlange ervaring kunnen wij je adviseren wel of geen keuzemenu te gebruiken.

Maak vrijblijvend een afspraak

Wil je direct een afspraak maken? Klik dan op de onderstaande knop en vul je gegevens in. Dan nemen wij binnen één werkdag contact met je op. Je kunt ons ook tijdens kantooruren direct bellen via 088 881 2345.

Gratis advies­gesprek

Wil je direct een afspraak maken voor een adviesgesprek? Klik dan op de onderstaande knop en vul je gegevens in.
Wij nemen binnen één werkdag contact met je op. Je kunt ons ook tijdens kantooruren direct bellen via 088 881 2345.